Dec 2, 2011

Tear us apart.

Hai.


Cuti sekolah tinggal lagi 1 bulan yea kawan-2. Okey, memang bosan duduk rumah 24jam. Setiap hari buat aktiviti yang sama. 


-Tidur SEAWAL pukul 3pagi.
-Bangun seLEWAT yang mungkin.
-Mandi, makan, solat dan tidur semula


Anak dara apa macam nie. Memang orang tak nak dekat kau lah MARKONAH. 


Ayah & abang aku suruh aku belajar masak sepanjang cuti sekolah nie. Katanya, "Takde lah suami kau carik lain". Pffttt. Nak jek aku cakap, "Suami aku memang dah carik lain dah pun". Apa salahnya kalau suami aku carik lain, lelaki boleh kahwin empat lah kann. Tapi relakah aku berkongsi kasih sayang & kebahagiaan dengan perempuan lain? Tak semua perempuan sanggup bermadu, okey.





Aww. Rambut dia, nampak kacak. Lebiu Nadhira. HAHA.



No comments: